Min dag ♥

Hej hej ! ♥
Idag har jag varit på lida med ebba,moa och felicia och åkt slalom i typ 4 timmar var skit roligt :) vi ska snart till romme med skolan, längtar så himla mycke :) men imorgon är det skola :( Vi har först idrott ! men efter skolan ska jag till mina kusiner och sedan ska vi på tränning :P
Men nyss måla jag naglarna och snart ska vi äta middag ! Sedan ska jag duscha och sen bli det solsidan , :)
Men här kommer det bilder från shoppingen igår som ja lova : ♥

En jeans skjorta från cubus ♥

Ett par skit snygga jeans ♥ Dock så ser man inte så bra hur dom ser ut :P
och så köpte vi lite mer saker :P som jag inte tog kort på :P

Men nu är maten klar !
puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nutjarin

Snyggt! :)



sv: ja , allt är bara bra :)hur är det sj?

2011-02-07 @ 00:07:07
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jadå, själv ? :D

2011-02-07 @ 12:22:36
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0