Lacerdom fest <3

Hej alla :)

sorry för dålig bloggnig men har inte haft tid och lusten av att blogga:)  men idag har jag varit i skolan och det var tråkigt fast det var jätte roligt på rasterna:) sen åkte jag med på andreas tänning och sedan köpte vi godis :)

just ni chattar jag med nicole och erik <3  men ska snart gå ner och kolla på matchern och äta godis <3

men imorgon ska jag och moa ha lacerdom fest och det ska bli super roligt:) kommer inte hinna blogga innan vi åker på det men bloggar när vi kommer hem och berättar om hur roligt vi har haft det.!
men nu ska jag fortsätte chatta:) hörs imorgon <3

puss puss <33


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin design :)

2010-09-06 @ 21:30:18
URL: http://mikaelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0