Kusiner <33

Hej alla bloggläsare!
Sitter och skriver från kusinerna nu..
I skolan hade vi idrott och spelade brännboll, senare idag hade vi hade en kille som kom och berättade om internet och vad man inte ska göra typ.. Han var duktig :)
Vi har haft matte. Där vi räknade procent, imorrn har vi diagnos :S Hoppas att det går bra!!
Lunchen var jätte mumsig, spagetti och köttfärsås ♥
På väg hem:
Vi fick sluta lite tidigare så jag kom till Anna och Karin typ en halv timme tidigare.!
Vi har spelat kubb, fett roligt.! Det var jag och Anna mot Karin, men ändå så vann hon :P
Sen hoppade vi lite studdsmatta och sprutade vattan på varann
Vi satte oss vid datan och Karin kom och frågade vad hon skulle ha på sig imorrn på en fest. Vi följde med men Anna blev utkörd, så jag fick stanna och göra allt själv XD
Sen kom vi till nu, och det händer int mkt

Kommentarer
Postat av: Mathilda

härligt , jo det är bra :) Själv? <3

2010-05-20 @ 20:46:41
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: Liiv

Sv: Min dag har varit helt okej, din då? :)

2010-05-20 @ 22:17:17
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0