handla:)

hej alla kom precis hem har varit och handlat kläder från bik bok jag handla ett par jeans,2 tunnikor och en vit tröja vart jätte nöjd men ska snart på min sista match för säsongen är nervös vill gärna vinna dom två sista matcherna idag.men sen ska jag till heron med laget och äta och bowla och det ska bli kul<3<3<3kan inte skriva något mer ikväll kommer hem jätte sent ikväll men ni får ha en jätte bra dag<33ni får bilder imorgon på vad jag köpte hinner inte lägga upp dom nu ska äta lunch nu och sen drar vi!men ska gå nu puss puss♥♥


Kommentarer
Postat av: liza

sv: Aa, det gör han! :D jag älskar han..

2010-05-08 @ 13:56:14
URL: http://fanavjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0