Storvrets parken och tumba♥

Hej alla
idag har jag varit i storvrets parken med skolan och åt matsäck, hade köttbulls sallad och så var vi lite i parken och cykla runt lite
sen efter skolan cykla jag hem och efter typ en timme så ringde moa mig, och undra om jag vill följa med till tumba med sofia,ebba och johanna och ja sa såklart jag vi tog bussen till tumba och shoppa lite köpte, kul glass med hallon och choklad smak och det var hur gott som helt och jag hade jätte kul i tumba
sen åkte vi hem till moa och sedan kom pappa och hämta mig och vi åkte igen till tumba för att klippa mig klippte bara topparna för man vill ju vara fin imorgon har skol avslutning då:) det ska bli jätte skönt att äntligen få SOMMARLOV♥ men nu ska jag snart äta och sedan ska jag nog ta och sätta på mig mina lös naglar eller så går jag upp tidigt imorogn ocg gör det får se
men nu ska jag gå ut och träna basket:)
puss puss♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mathilda - sjondinen.blogg.se

bara bra , själv då ? (:

JAA!

2010-06-15 @ 19:26:06
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0