Moa,Ebba och Felicia=bra vänner<3

hej alla snälla blogg läsare:)
har precis ätit mat åt spagetti och korv och det var gott♥
idag har moa,ebba och felicia varit hemma hos mig och vi har ätit macka och milkshake till mellis och det var skit gott♥

sen har vi cyklat och lite annat,men vi hade iallafall jätte kul♥
men nu sitter jag och chattar med snälla moa och lyssnar på låten hero of war♥
ska snart hoppa in i duschen och kanske spela lita basket med pappa nu♥

                                                                         SKOLAN!

iskolan var det inte något speciellt hade svenska och då jobba jag och moa på datorn och svara på några frågor och så vidare, sen hade vi matte och engelska och det var inte så kul.sen sluta vi dagen med slöjd och det var kul♥så idag har det varit en vanlig måndag för mig!

men nu måste jag gå
hörs<3
puss puss♥


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: okej vad bra!

Jo du allt är bra! :)

Du då?

KRam//julia

2010-06-07 @ 19:58:30
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0