Förlåt..!

Hej allihopa förlåt för jätte dålig bloggning!  men har bara inte hunnit och inte orkat bloggat  <3  men i helgen var moa och ebba med mig till landet och det var jätte roligt:) vi köpte glass,cykla,bada,fiska och massa annat roligt <3 sen har jag vart med moa,ebba,felicia och mikis i måndags och tisdags och det var jätte roligt:) sen idag var jag med min kusin anna och det var super roligt <3

SKOLAN:
imåndags åkte vi till brosjön med klassen och det var roligt förutom att jag och mina kompisar fick springa runt och skrika hela tiden eftersom det var getingar överrallt:P

sen i tisdags hade vi språkval och det var super roligt :) och idag hade vi idrott:)

snart kommer mamma och pappa hem ifrån ett föräldrarmöte och då ska v äta sen ska jag kolla på fångarna på fortet:)

men ni får ha det så jätte bra:)
puss puss

kanske kommer bilder sen från landet med moa och ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0