basket och sofia:)

hej alla,sorry att jag inte skriv något igår eller i förgår men i söndags fyllde min pappa år♥ så först på morgonen så gav vi han presenter sen gick jag,andreas och mamma ner och vi gjorde plättar till frukost för att överaska min pappa sen gick vi ute och elda och grilla korv sen gick vi inn och baka en tårta med jordgubbar och massa andra godsaker:)<3

sen igår kom jag hem ifrån landet först var vi på icamaxi och handla och sen åkte vi hem när vi kom hem åt vi pizza till middag och kolla på en film<3

idag gick jag upp halv åtta för att sedan gå på basket läger och det var verkligen jätte kul♥vi tränade och sedan åt vi lunch sen när det var klart så följde sofia♥med mig hem,men jag har precis duchat och då satt sofia vid datorn och nu gör vi tvärtom och då gör jag det här inlägget!<3

men nu ska vi gå ner och äta något så måste gå puss puss♥♥♥

det här åt vi när jag var på middag hos mina kusiner<3


min tallrik<3


mina nya skor<3


min nya väst<3


ja i skolan<3


precis framme på skolan<3


pappas födelsedags tårta♥


Kommentarer
Postat av: nicole

de ser gått ut;)<3

2010-04-06 @ 15:23:09
URL: http://brss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0