sorry!!!!<3333

tja bloggen sorry att jag inte har skrivit på jätte läng men i onsdags var jag med lisa och sen åkte vi och handla skor och åt på en thailänsk resturang här kommer en bild på min mat som jag åt:
nuddlar och kyckling
sen mina nya skor är lila och rosa<3333

här kommer en bild på min nya spring kläder som jag har när vi trännar löpning på basketen:

mina nya spring kläder<3333



sen i torsdags var jag hos mina kusiner och sen träna jag basket och sedan åt på robbans då jag åt kebbad rulle.

sen ifredags var jag och trännna och det var kul sen på kvällen plugga jag matte (jobbigt)

sen i lördgs hade jag basket match och sen sov jag hos mina snälla kusiner och sen på söndag var jag på storvretsbadet med min lillebrors bandykompisar och det var jätte kul<33

sen igår var jag hos min snälla kompis sofia och vi gjorde en hemlis ,cykla,datorn och tränning och det var jätte kul.

idag var jag,moa och ebba med varandra vi gjorde fruktsallad,hoppa studsmatta,bada i hennes bubbel bad och prata.det var jätte kul<333

bild på fruktsalladen:

vår fruktsallad med madariner,äpple,päron,annanas,pasion frukt och bannan och det var jätte gott:)

det var allt från mig puss puss<333

PS:ska var duktigare på att skriva mer<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0