Tisdag <333

Heej alla sötnosar. Idag har det varit skola , som varje vecka.! Idag hade vi spanska,matte,svenska ock no ! Sen så gick jag hem och åt lite mellis och gjorde matte läxan och tränade på lite engelska glosor , har förhör på det imorgon :P sen vi sex tiden åkte jag,mamma och pappa till broängen då dom berätta lite om denna skola inför skolvalet :) <333 men nu ska jag ducha och sedan sova eller ska någ ta och kolla lite på tv först. Men just nu mobil bloggar jag. Men hoppas ni har haft en bra dag alla. Puss puss <333

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ursäkta sent svar, jag har haft fullt upp med min praktikplats. Vad gör du?

2011-02-03 @ 19:51:38
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0