Museum med klassen :) ♥

Cha Cha bloggen ♥
Idag har jag varit på Östasiatiska Museét och det var sådär, ganska roligt fast ändå tråkigt :P Jag var med Jennifer hela dagen och vi hade jätte roligt ♥
Först hade vi en gudie som berättade sen fick man göra massa olika tryck på tyg bitar och trycken var massa olika gudar. Sen åt vi matsäck och sedan åkte vi hem :) Vi fick sluta tjugo över ett istället för tio över tre :)
Men nyss åt jag lite mat för snart ska jag på träning, ska bli skoj :)
Men vi hörs senare , kommer nog att kom ett tidinställt inlägg lite senare under dagen/kvällen :)
Men hoppas ni alla har haft en super bra dag :)

Man fick bland annat göra den där guden :)

Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

sv; va bra!! Japp, helt ok faktiskt ;)

KRAM ♥

2011-04-07 @ 16:37:14
URL: http://joxoxo.blogg.se/
Postat av: Annelii- <3

- JApp, det har jag ;)



Vad har du för dig just nu? <3

2011-04-07 @ 16:46:59
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0