förlåt så jätte mycket för dålig bloggning :(

Hej alla! det var längesen jag skrev här ber så jätte mycket om förlåtelse för det. men det ska ändras det lover jag <3

just nu sitter jag och bloggar på min nya data jag har fått till mitt rumn :P

SKOLAN <33
idag sluta vi halv två skönt äntligen fredag <3 efter skolan gick jag och moa till ica och köpte godis <3
idag var det sista dagen vi jobba med afrika i skolan på tisdag har vi prov, nervös..!

snart ska vi äta ost och skink paj, mums <3 vi väntar på att pappa och andreas ska komma hem fån deras bandy tränning <3

men nu ska jag kolla på tv :P skriver mer ikväll <333

puss puss <333





Kommentarer
Postat av: della

sv; aokje, jag ska också spela match!



det är väl hel tokej, hur är det själv? :)

2010-10-16 @ 10:34:13
URL: http://danielladrab.blogg.se/
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

det är bra, sj ? :] <333

2010-10-16 @ 10:36:42
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0