Match<333

hej alla vakna vid kvart över nio idag, och nu har jag precis ätit frukost<33igår var jag på match och det gick bra en match vann vi med och en match förlora vi med 4 mål så hilma iriterande!!!!!
men sen byte alla om ilaget och sedan åkte vi till heron och börja med att äta middag sen gick jag och några till ilaget till spelhallen och sedan bowla vi och det var kul.men här kommer en bild på min outfir jag hade när vi bowla:


strupbyxor:kaphal<33
svartlinne:gina trico<33
nytt vi linne som jag köpte igår från bik bok<33
kofta:ingen anning

nu måste jag gör mina läxor men ska försöka lägga in bilder på mina nya kläder<333
puss puss

Kommentarer
Postat av: liza

sv: hihi jaa! :D

2010-05-09 @ 11:40:47
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0