hej<3

Skola....!
hej alla kom typ precis hem ifrån skolan fick skjus hem av lizas mamma<3
iskolan hade vi musik,matte dignos och engelska dignos hoppas det gick bra:D sen hade vi svenska och jag och min kompis moa fick stå i raststjärnan idag<3
Hemma....!
kom hem gjorde smoothie och macka Mums♥
nu siter jag och chattar med min snälla kusin anna:)
och ska snart börja arbeta men so arbetet vi ska skriva om 4 länder, ska ta hem och plugga så jag hinner klart med alla 4 länder tills på fredag:)
Ikväll....!
sen vid fem ska jag på basketträningen då våra föräldrar ska vara med, vi ska möta dom på en match det ska bli jätte kul men vi kommer såklart att äga ut dom eller vad tror ni?
men nu måste jag plugga ha det bra alla:)
puss puss♥♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Härligt! Jo det är bara bra tack, själv då? :)

2010-05-21 @ 16:00:02
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Mathilda ♥

Härligt , jo det har den. Själv då ? :)

Tack sötis ! :D

2010-05-21 @ 17:41:29
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0