Torekällberget + att Anna och Karin ska sova hos mig♥

Tjo bloggen....!

idag har jag varit på torrekällberget med kusinerna,andreas och min faster och det var kul! man vi klappa getterna XD
sen stanna vi förbi macdonalds och åt lunch där! och det var gott♥
men nu sitter jag och Anna här vid datorn och kollar bloggar och lite annat XD
snart kommer pappa och hämtar mig och Andreas och då ska vi fixa oss lite för sedan kommer annas familj till oss på middag och det ska bli kul:) farmor ska också äta middag med oss men hon är redan hemma hos oss nu<33 sen ska Anna och Karin stanna kvar och sova hos mig och Andreas inatt och det ska bli jätte kul:)
men det var allt:) hörs sen:)

puss puss o kram // jossiamanda♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0