SORRY<3

ledsen att jag inte har skrivit på länge men i söndags spela jag basket match och vi vann med 51-16 och det var kul!
sen i måndags så gick jag till mina snälla kusiner och vi hade jätte kul sen gick jag och min äldsta kusin på basket tränning och det var kul sen följde jag med henne hem och sov hos dom och vi hade jätte kul, sen i tisdags så gick jag till skolan och gick sedan på utveckling samtal och det gick jätte bra sen gick jag hem till min kusiner igen och sen gick vi och kolla på basket match med basket laget och det var dom bästa killarna i serien som spelade!<3
sen idag har jag varit på basket tränning i 2 timmar och det var jätte kul men nu ska jag äta middag ni får ha en jätte bra kväll!
pussar och kramar från mig!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0