skola+liza,moa och jennifer!<3

hej allihopa kom precis hem ifrån skolan och har precis ätit mellis ja åt smoothie och macka här kommer en bild!
mitt goda mellis!<3

iskolan hade vi slöjd,matte,engelska och svenska och på första rasten var jag med jennifer och vi hade skit kul vi gick och prata med varandra!<3

sen på andra rasten var jag med moa och liza och vi åkte i dödsbacken vi hade verkligen skit roligt men vi kroka in i några och det var inte så roligt ja fick jätte ont i mitt ben!

har ni sett min nya bakrund och header vad tycker ni?ja tycker den är skit snygg och det är liza som har gjort den och hon är jätte snäll som har gjort det åt mig och hon är jätte snäll!<3

men i morse sa ja att jag fått en ny tröja och här kommer en bild på hur den ser ut!<3

min nya snygga tröja!<3

här är märket!<3

många pussar och kramar från jossiamanda!<3
kanske skriver när ja kommer hem!<3<3



Kommentarer
Postat av: lisa

aaa vist var det kul att man fick åka i döds backen man får ju inte det i vanliga fal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-15 @ 16:30:42
Postat av: Liza

Va gott de ser ut!! :)

2010-02-15 @ 20:04:18
URL: http://liizizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0