lida!<3<3

Hej allihopa<3
idag var jag på lida och grillade korv och åkte snow racer och gick på isen och det var väldigt kul sen åkte vi till tumba centrum och kollade på skor men jag hitta inte några men sen åkte vi hem och så nu skriver jag det har inlägget men nu kommer lite bilder ifrån lida som jag ska visa<3

här är en bild på en backe!<3



här är isen vi gick på!<3<3



jag på isen!<3



jag igen på isen!<3


jag när jag åker snow racer!<3



kaniner jag såg!<3



grillen vi grillade på!<3



jag när jag äter korv och varm choklad!<3vad kan bli bättre!!!!

det var allt för mig!
pussar och kramar från jossiamanda!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

jätte fina bilder =)<3

2010-02-07 @ 15:12:57
URL: http://moros.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag vågar inte ens ställa mig på isen på lida

2010-02-13 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0