Äntligen fredag+Moa,Ebba ochTessan<3

hej allihopa<3
äntligen fedag gud var skönt så nu kan man vila ut i 2 dagar gud vad skönt!
men efter skolan så var jag ebba,moa och tessan tillsammans och vi var hemma hos mig och vi hade skit kul tillsammans!
till mellis åt vi macka med nutella och varm choklad med marshmallow och grädde och bulle och det var skit gott<3
men sen åkte jag på tränning och då gick moa,ebba och tessan hem<3
men nu har jag precis duchat och ska snart äta middag så måste gå!
puss puss och kramar från jossiamanda!<3<3

ochoch=GOTT<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur hade vi kul vi måste göra om det!>3 hoppas du har en bra lördag kramar ebba

2010-02-06 @ 09:29:47
Postat av: Liza

Mm vad gott det låter! :)

2010-02-06 @ 12:28:43
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0