Tränning<333

hej alla kom precis ut ur duchen har varit på tränning och det var kul jag fick träffa min bästis som jag hade bråkat med idag, men nu är vi vänner<3333
ska snart äta men nu skriver jag det här inlägget,chattar på msn och sms:ar med min kusin<33
iskolan hade vi matte då vi kolla på filmer på smartborden för på onsdag ska hela klassen gå på bio vi rösta fram The bounty hunter:)hoppas den blir bra och är bra<333
vi hade också engelska då vi hade nutidskrus fast på eng så klart och så bygde vi balong bilar med mjölk paket och det var kul för jag var med LIZA och NICOLE och våran bil kom 5 meter<33
sen åkte jag hem med liza fick skjus av hennes mamma sen åt jag mellis och åkte sedan på tränning.
ska äta nu puss puss<33
längtar tills imorogn ska på en stor fest hos mina kusiner LÄNGTAR<333xD



Kommentarer
Postat av: Pam :)

Sv: jo bara bra, sjdå? ;D

2010-04-23 @ 22:13:40
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0